What's on my mind?

A2要靠好好来啊
能不能出国 就看这一关了
加油啊 孩子
你知道 家人对你的期望有多大的

Thursday, December 2, 2010

4

啊哈哈哈,决定了每天都要上来写一写.==
今天啊,结束了Physic的考试,考得~~~还好吧?
如无意外,还行!哈哈

在考场里,我看着她的背影.
忽然觉得,很陌生.
我好像越来越认不得她,连他最近高了还是瘦了,也不了解.
盘旋在脑海里的,是我们之间的一点一滴.
好多好多事情的发生,都在考验我们的感情.
可惜,我们始终被打败了.
我维护不了我们的感情.
T^T
现在,只能说,
你,在我心中,永远是最美好的回忆.

PLKN!
我不是第一组的,是因为,我不是好学生吗? ==
太伤我的心了.
不过,其实,也有好的方面吧?
起码,我染了头发,不用急着染回去! ^^


喜欢了一首歌,很有意思的歌!
献给所有的朋友 <3>
A little love by Fiona Fung
Greatness as you
Smallest as me
You show me what is deep as sea

A little love, little kiss
A litlle hug, little gift
All of little something. these are our memories

You make me cry,
Make me smile,
Make me feel that love is true...
You always stand by my side,
I don't want to say goodbye.

You make me cry,
Make me smile,
Make me feel the joy of love.
Oh! Kissing you...
Thank you for all the love you always give to me,
Oh! I love you...

(* Repeat from the beginning * 01 time)

Yes I do, I always do...

Make me cry,
Make me smile
Make me feel that love is true
You always stand by my side
I don't want to say goodbye.

You make me cry,
Make me smile,
Make me feel the joy of love
Oh! Kissing you...
Thank you for all the love you always give to me,
Oh! I love you...

To be with you... Oh! I love you...

No comments:

Post a Comment